Модельный ряд Opel

Отзыв о Opel Grandland 2019 года


Автомобиль: Opel Grandland X 2019 г.в., внедорожник, автоматическая коробка передач, Передний привод , пробег - 70000 км, двигатель - 1.5 turbo дизель
Автор: Андрій (Украина, Киев)   20.08.2021
Расход в городе: 6.0 л/100км, по трассе: 8.0 л/100км, средний: 6.9 л/100км
НадежностьОценка: 3
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 3
Внешний видОценка: 4
Общая оценка4.0

Автомобіль куплявся у 2019 році в салоні. В цілому авто без проблем від'їздило 2 роки. Але тут почалось: на 65 тис км почав витікати дизель з під авто (біля бензобака). На офіційному сервісі сказали, що по моїй вині тріснув корпус паливного фільтра (нібито-то я його якось пошкодив). Прочекав місяць на новий корпус, а тоді виявилось, що насправді дизель витікає з-під датчика і його швидше за все на сервісі й зламали, коли міняли паливний фільтр. Але на наших офіційних сервісах нічого не докажеш. Десь на 68 тис км почався слабкий стук зі сторони лівого переднього колеса. З часом цей стук став наростати. Вирішив звернутись до іншого офіційного сервісу. Майже за 1000 грн мені зробили діагностику ходової, преевірили на стенді амортизатори і сказали, що з авто все добре, ніякого стуку вони не чують і можна їздити далі... Але від цього стук не пропав. На ще на іншому сказали, що це все-таки амортизатори, але оскільки гарантія закінчилась "два дні назад", то вони мені їх любязно привезуть по 5500 грн за штуку. Треба тільки почекати місяць! Через місяць і кількох нагадувань, мені повідомили, що "на жаль, амортизаторів до цієї машини немає ніде ні в Україні, ні в Європі, і мені нічим не можуть допомогти"! Ось як. Значить машину ти можеж у них купити (причому я купив у них два різних авто), але далі це твої проблеми як і де її ремонтувати і де знаходити запчастини! Всі інші "офіційні сервіси" також відморозились. Тому думайте. З таким підходом Опель навряд-чи буде успішним в Україні.

Плюсы автомобиля: Гарний зовнішній вигляд; хороша комплектація (порівняно із конкурентами за ту ж ціну); Хороше світло фар (у максимальній комплектації); Дуже зручні крісла; Економічність;

Минусы автомобиля: Відсутність будь-яких запчастин у дилерів! Слабка підвіска для наших доріг (на 70000 треба міняти передні амортизатори). Досить скучний салон (як на мене). Низька якість зборки (деталі погано підігнані). Також хотілось-би кращу шумоізоляцію. Високі ціни на запчастини та практично їх повна відсутність в Україні!

Совет покупателю: Поцікавтесь у дилерів які запчастини (крім маслів і фільтрів) у них реально є в наявності! Навіть на розхідники до ходової доведеться чекати не менше місяця! Цінами на запчастини також поцікавтесь (наприклад, амортизатор 5500 грн.)

Через 37 мес. и 2 дней Андрій дописал: Зараз у мене пробіг біля 130.000 км. приблизно на 80.000 км мав серйозні проблеми з електронікою: по черзі висвічувались всі можливі несправності авто і давався ліміт приблизно 800 км, після чого авто могло зупинитись. Об'їздив всі офіційні сервіси Опель у Києві (деякі з них по кілька разів), але крім зняття помилок ніхто нічим не міг допомогти, через кілька днів ця проблема поверталась. Це сильно дратувало. Поїздки в гаражі також не допомогли. Вирішив поїхати на офіційний сервіс в Франківську, там навіть не дивлячись на авто відразу сказали в чому проблема - кріплення датчика ABS біля заднього колеса має дефект, через що кабель цього датчика коротить коли дотикається до корпусу авто. Видно, у них це був не перший випадок, наскільки я розумію у Пежо також можливі такі проблеми, тому вони вже про це знали. Дивно тільки, що у Києві на жодному сервісі цього не знали. ------------- Приблизно на 95.000 вийшов з чату каталізатор. Замінив на новий, хоча, як на мене, це трохи зарано. ---------- Дане авто дуже чутливе до якості AdBlue - один раз залив його із придорожнього автомагазину і все - "помилка системи вихлопу". Довелось на сервісі все промивати і заливати оригінальне AdBlue. Взагалі я заправляюсь тільки на провірених заправках (ОККО, WOG, KLO, Socar) і купляю там переважно преміальний дизель, але помилки системи вихлопу все рівно періодично появлялись, мені набридло їздити по сервісах як на роботу, тому на 125.000 вирізав сажевий фільтр. ------------- На 130.000 появились проблеми із турбіною: спочатку вона переставала працювати на деякий час, потім взагалі рідко працювала. Тому довелось її ремонтувати. Після ремонту їзджу вже кілька днів, поки проблем немає. Чекаю, що заламається наступним. Я так розумію, що сучасні авто краще продавати відразу після 100 тис км пробігу, бо вони просто починають "сипатись". На сервіс йде 30-40 тис. грн. на місяць!

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Zub8  

Я розчарований.Хотів,щоб у Опель вийшло на нашому ринку.Треба ці питання задати Кащуку в слідуючому "что почем" по Опелю(,напевне Мокка нова буде)

+3ОТВЕТИТЬ  
Danubecaptain  

Zub8, с запчастями - это, конечно, прокол импортёра (или дилера). Но автомобиль за два года прошёл 70 тысяч (судя по словам автора), поэтому особо удивляться "умершим" передним амортизаторам не стоит, учитывая состояние наших дорог.

+5ОТВЕТИТЬ  
serious_man  

Danubecaptain, а вы знаете, как он эти 70к отходил? может он по трассе Киев-Львов ездил, где ям нет?)))

+2ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 2
superblast  

Отсутствием запчастей не только Опель страдает, у меня Ситроен в киеве не мог стойку поменять с опорным - не было подшипника в наличии. Ждать две недели, подменку не дают.
Заказал на экзист, через два дня на месте.
С кузовными деталями так вообще беду у всех абсолютно иномарок

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Після кількох відвідин сервісного центру вияснилось, що стук був викликаний недокрученістю болтів у опорі підшипника. За 330 грн. вирішили цю проблему, хоч і прийшлось поїздити по сервісах. Запчастини до підвіски у офіційного дилера появились. Сподіваюсь, в подальшому таких проблем не буде.

+3ОТВЕТИТЬ  
Danubecaptain  

Андрій24, удачі в подальшій експлуатації! Не забувайте розповідати о всіх гараздах/негараздах.

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Danubecaptain, дякую. Дописав трохи про свій досвід експлуатації цього авто.

ОТВЕТИТЬ  
Ladacobaca Ladacobaca  

У Опеля уже не раз замечал на ослабление крепления стоек да и на других авто тоже , подтянул и катаюсь .фильтра заказываю сам у дилера и цены дилерские в 3 раза, расход средний 5,2 трасса 3.8л при 105 км/ ч бака хватает на 1200км максимум,на топливный фильтр надо спец ключ шестигранник без него сломаете и корпус и датчик, в целом авто як авто ,,,

+1ОТВЕТИТЬ  
Evgen 1D  

А що з шумкою не так? Яка у Вас машина була до Гранленда?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Evgen 1D, до Гранленда був Рено Докер, там, звичайно, шумка ще гірша, але у Опеля воа не на висоті. Наприклад, появився свист у верхній частині дверей через те, що резинки не щільно прилягають. Може, висохли з часом, не знаю.

ОТВЕТИТЬ  
1nemajor777  

Я скажу більше, в мене така сама машина і на пробігу в 19000км почала текти ця колба, і дилер відповів теж саме що то ви його пошкодили. Пройшов майже місяць після замовлення по гарантії, а від них і духом не віє

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Взагалі я не очікував, що цей Опель буде таким проблемним і так багато ламатиметься. На Рено проблем майже не було, порівняно з цим Гранлендом. Тому, наступна машина точно буде не Опель!

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

А, ще прокладка клапанної кришки потекла десь на 110.000. км, але на сервісі сказали, що поки можна їздити.

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Opel Grandland: Пива нет, но вы держитесь!
Пива нет, но вы держитесь!

Opel Grandland X представили осенью 2017 года, и я успел хорошенько познакомиться с ним на автосалонах. Интерьер – типичный для Opel и, самое главное, очень узнаваемый. Те, кто ещё не забыл, какие кнопки у «Мокки» и «Астры», едва открыв дверь Grandland X, погрузятся в прекрасный мир воспоминаний.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Opel

Opel Astra 2010 Opel Astra 6.600$ 2010 190.000 км
Opel Vectra 2006 Opel Vectra 5.300$ 2006 273.000 км
Opel Insignia 2016 Opel Insignia 11.250$ 2016 223.000 км
Opel Vectra 2005 Opel Vectra 4.200$ 2005 190.000 км
смотреть все
объявления