|
Отзыв о Opel Grandland 2019 года
Автомобиль:
Opel Grandland X
2019
г.в.,
внедорожник,
автоматическая коробка передач,
Передний привод
, пробег - 70000 км, двигатель - 1.5 turbo дизель Расход в городе: 6.0 л/100км, по трассе: 8.0 л/100км, средний: 6.9 л/100км
Автомобіль куплявся у 2019 році в салоні. В цілому авто без проблем від'їздило 2 роки. Але тут почалось: на 65 тис км почав витікати дизель з під авто (біля бензобака). На офіційному сервісі сказали, що по моїй вині тріснув корпус паливного фільтра (нібито-то я його якось пошкодив). Прочекав місяць на новий корпус, а тоді виявилось, що насправді дизель витікає з-під датчика і його швидше за все на сервісі й зламали, коли міняли паливний фільтр. Але на наших офіційних сервісах нічого не докажеш. Десь на 68 тис км почався слабкий стук зі сторони лівого переднього колеса. З часом цей стук став наростати. Вирішив звернутись до іншого офіційного сервісу. Майже за 1000 грн мені зробили діагностику ходової, преевірили на стенді амортизатори і сказали, що з авто все добре, ніякого стуку вони не чують і можна їздити далі... Але від цього стук не пропав. На ще на іншому сказали, що це все-таки амортизатори, але оскільки гарантія закінчилась "два дні назад", то вони мені їх любязно привезуть по 5500 грн за штуку. Треба тільки почекати місяць! Через місяць і кількох нагадувань, мені повідомили, що "на жаль, амортизаторів до цієї машини немає ніде ні в Україні, ні в Європі, і мені нічим не можуть допомогти"! Ось як. Значить машину ти можеж у них купити (причому я купив у них два різних авто), але далі це твої проблеми як і де її ремонтувати і де знаходити запчастини! Всі інші "офіційні сервіси" також відморозились. Тому думайте. З таким підходом Опель навряд-чи буде успішним в Україні. Плюсы автомобиля: Гарний зовнішній вигляд; хороша комплектація (порівняно із конкурентами за ту ж ціну); Хороше світло фар (у максимальній комплектації); Дуже зручні крісла; Економічність; Минусы автомобиля: Відсутність будь-яких запчастин у дилерів! Слабка підвіска для наших доріг (на 70000 треба міняти передні амортизатори). Досить скучний салон (як на мене). Низька якість зборки (деталі погано підігнані). Також хотілось-би кращу шумоізоляцію. Високі ціни на запчастини та практично їх повна відсутність в Україні! Совет покупателю: Поцікавтесь у дилерів які запчастини (крім маслів і фільтрів) у них реально є в наявності! Навіть на розхідники до ходової доведеться чекати не менше місяця! Цінами на запчастини також поцікавтесь (наприклад, амортизатор 5500 грн.) Через 37 мес. и 2 дней Андрій дописал: Зараз у мене пробіг біля 130.000 км. приблизно на 80.000 км мав серйозні проблеми з електронікою: по черзі висвічувались всі можливі несправності авто і давався ліміт приблизно 800 км, після чого авто могло зупинитись. Об'їздив всі офіційні сервіси Опель у Києві (деякі з них по кілька разів), але крім зняття помилок ніхто нічим не міг допомогти, через кілька днів ця проблема поверталась. Це сильно дратувало. Поїздки в гаражі також не допомогли. Вирішив поїхати на офіційний сервіс в Франківську, там навіть не дивлячись на авто відразу сказали в чому проблема - кріплення датчика ABS біля заднього колеса має дефект, через що кабель цього датчика коротить коли дотикається до корпусу авто. Видно, у них це був не перший випадок, наскільки я розумію у Пежо також можливі такі проблеми, тому вони вже про це знали. Дивно тільки, що у Києві на жодному сервісі цього не знали. ------------- Приблизно на 95.000 вийшов з чату каталізатор. Замінив на новий, хоча, як на мене, це трохи зарано. ---------- Дане авто дуже чутливе до якості AdBlue - один раз залив його із придорожнього автомагазину і все - "помилка системи вихлопу". Довелось на сервісі все промивати і заливати оригінальне AdBlue. Взагалі я заправляюсь тільки на провірених заправках (ОККО, WOG, KLO, Socar) і купляю там переважно преміальний дизель, але помилки системи вихлопу все рівно періодично появлялись, мені набридло їздити по сервісах як на роботу, тому на 125.000 вирізав сажевий фільтр. ------------- На 130.000 появились проблеми із турбіною: спочатку вона переставала працювати на деякий час, потім взагалі рідко працювала. Тому довелось її ремонтувати. Після ремонту їзджу вже кілька днів, поки проблем немає. Чекаю, що заламається наступним. Я так розумію, що сучасні авто краще продавати відразу після 100 тис км пробігу, бо вони просто починають "сипатись". На сервіс йде 30-40 тис. грн. на місяць! Обсуждение отзываZub8 Показать еще 2 Я розчарований.Хотів,щоб у Опель вийшло на нашому ринку.Треба ці питання задати Кащуку в слідуючому "что почем" по Опелю(,напевне Мокка нова буде) +3ОТВЕТИТЬDanubecaptain Zub8, с запчастями - это, конечно, прокол импортёра (или дилера). Но автомобиль за два года прошёл 70 тысяч (судя по словам автора), поэтому особо удивляться "умершим" передним амортизаторам не стоит, учитывая состояние наших дорог. +5ОТВЕТИТЬserious_man Danubecaptain, а вы знаете, как он эти 70к отходил? может он по трассе Киев-Львов ездил, где ям нет?))) +2ОТВЕТИТЬsuperblast Отсутствием запчастей не только Опель страдает, у меня Ситроен в киеве не мог стойку поменять с опорным - не было подшипника в наличии. Ждать две недели, подменку не дают. Ladacobaca Ladacobaca У Опеля уже не раз замечал на ослабление крепления стоек да и на других авто тоже , подтянул и катаюсь .фильтра заказываю сам у дилера и цены дилерские в 3 раза, расход средний 5,2 трасса 3.8л при 105 км/ ч бака хватает на 1200км максимум,на топливный фильтр надо спец ключ шестигранник без него сломаете и корпус и датчик, в целом авто як авто ,,, +1ОТВЕТИТЬ1nemajor777 Я скажу більше, в мене така сама машина і на пробігу в 19000км почала текти ця колба, і дилер відповів теж саме що то ви його пошкодили. Пройшов майже місяць після замовлення по гарантії, а від них і духом не віє ОТВЕТИТЬ |
Автобазар InfoCar.ua
Opel Astra
6.600$
2010
190.000 км
Opel Vectra
5.300$
2006
273.000 км
Opel Insignia
11.250$
2016
223.000 км
Opel Vectra
4.200$
2005
190.000 км
смотреть всеобъявления |