Модельный ряд Opel

Отзыв о Opel Grandland 2022 года


Автомобиль: Opel Grandland 2022 г.в., внедорожник, автоматическая коробка передач, Передний привод , пробег - 16500 км, двигатель - 1.5 turbo дизель
Автор: 0 (Украина, Киев)   03.11.2022
Расход в городе: 6.0 л/100км, по трассе: 6.0 л/100км, средний: 6.0 л/100км
НадежностьОценка: 4
КомфортОценка: 3
ХодоваяОценка: 4
Внешний видОценка: 4
Общая оценка4.0

Раніше кермував тільки Opel Corsa 2021 року на 1.2 турбо бензині. Дуже сподобалася. Очікував, що флагман марки буде дуже цікавим, все ж таки найбільше і надорожче авто. Зовні сильно нагадує Мокка, бо повністю його повторює, тільки коли бачиш в профіль, то видно більшу довжину. Авто не виглядає великим для свого класу. На парковці поруч з хетчбеками не виглаядає сильно більшим. Дизайн приємний, зіпсувала враження погана якість збірки: бампери не в рівень, сильний перехід, передок увесь глянцевий, постійно брудниться і дряпається. Звіси в цілому звичайні, на ямах не чіпляє нічого. Дверні ручки звичайні, як для такого авто, двері легкі та закриваються з сильним хлопком, нажаль. Кришка багажнику легка і постійно гримає при закриванні. Якщо відкриті двері, то багажник так бабає по авто, що аж боляче, притримувати кожного разу дуже незручно. Кнопка відкриття дуже низько, постійно не потрапляю пальцем. Багажник в реальності менший, ніж здається по фото. Як для такого класу доволі малий. У Rav4, Kuga значно більший. Дорожній просвіт нормальний, достатньо для ям та бездоріжжя.

Всередині сильно засмутив, дуже багато дешевого пластику, усе скрипить, особливо коли кожного разузакриваєш двері так бісить. Ручки для закривання на дверях немає, замість цього поглиблення, яке розатшовано далі, ніж дістає рука, доводиться постійно розвертатися назад в бік.Крісла дуже нагадують Пежо, не дивно, бо вони багато чого шарять між собою. Крісла, що преедні, що задні, дубоваті. Через півтори години вже хочеться вилізти, бо все болить. Є легка бічна підтримка, трохи дає плюсу у поворотах. Дуже порадувало електричне регулювання наклону подушки, та висувна передня частина подушки, дуже допомагає на дальняк і особливо під великий зріст. Крісло підіймається доволі високо, буде плюсом для маленького зросту, подружці було зручно. Спинка водійського та пасажирського дуже дивна. Дивна форма спинки не дає нормально відпочивати спині і швидко починає боліти поперек. Поперекову підтримку як не постав заважає. На задньому ряду місця небагато, що дуже дивно для такого великого авто. В цілому салон в салоні не сильно просторий. У конкурентів значно більше.

Мултимедійка: дуже проста та незручна, повільна. Втратив багато часу першого разу, щоб зрозуміти як відкрити налаштування напряму повітря, бо відкрити їх модна тільки одніє кнопкою, через мультимедійку можна регулювати тільки температуру та швидкість, дибілізм, дуже незручно. Кнопки маленькі та з дешевого пластику, неприємно. Постійно треба дивитися куди натискаєш чи що треба крутити для клімату, дуже незручно. Андроід авто працює нормально. Функціонал мутимедійки доволі слабкий.

Кермо: просте, тонке, кнопки в цілому можна звикнути. Дуже незручно зроблено вмикання/регулювання лімітеру/круїзу. Треба дивитися постійно куди натискати поки не звикнеш, бо розташування близьке, а іконки майже однакові і їх майже не видно.

Кермо дуже легке, як в хетчбека, немає ніякого зворотнбого зв'язку, тому потребує підвищеної уваги за дорогою, швидкістю, поворотами. Через відсутність зворотнього зв'язку авто в поворотах вивалюється неочікувано. Різниці між 20 км/год та 120 ніякої немає у відчуттях. Дорогу тримає нормально, нічого цікавого, могло бути краще для флагману. Є підрульові перемикачі передач, не користувався. Керується дуже м'яко, різкі рухи нічого не дають, авто дуже спокійне і м'яке, більш сімейне.

Є утримування у смузі, підкермування та адаптивний круїз. Якщо все ввімкнути, то їде самостійно як на автопілоті. Дистанцію тримає чітко, гальмує м'яко, траєкторію тримає сама доволі точно, не любить розриви, бо втрачає смугу і починає з'їжджати праворуч, але це очікувано. Підкермування дуже м'яке, руки не втомлюються.

Двигун: 1.5 дизель турбо, для цього авто дуже слабкий, не тягне авто. 11.5 до сотні їде, але цього замало. На розгоні дуже повільне, провали між передачами. Бензин значно краще їде (9.8). Коробка повільна, на підйомах довго думає перед тим як скинути передачу.

Є адаптивне світло LUX. ПРацює просто ідеально, вирізаючи усі авто що туди що по зустрічній смузі.

В цілому авто просто звичайне середнє, але за свою ціну забагато, бо з цим двигуном коштує до 35 тисяч євро, що надто багато, за ці гроші воно нічого не дає. Ford Kuga, Toyota Rav4 будуть на декілька порядків кращі.

Плюсы автомобиля: Енергомістка м'яка підвіска. Адаптивне світло. Адаптивний круїз. Підкермування. Утримування у смузі.

Минусы автомобиля: Мало місця в середині. Багато дешевих матеріалів. Низька якість збірки. Всередині усе скрипить. Жорсткі крісла. Невеликий багажник для класу. Кермо не дає зворотнього зв'язку. Незручна і повільна мультимедійка.

Совет покупателю: Перед придбанням краще порівняти з усіма конкурентами.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

3xcool  

Цікавий відгук, особливо враховуючи що жодного оновленого грандленда ще в Україні нема. Перші офіційні машини дилери обіцяють в грудні 2022...

Дорестайл на рівні з новою кугою виступав. Я на оновленому звісно не їздив, бо їх банально нема, але впевнений що новий буде класти ту кугу на лопатки. Враховуючи що топова куга зараз коштує 1.4 млн грн, а в ній навіть адаптивного круїзу нема.

+4-2ОТВЕТИТЬ  
companero  

3xcool, Машина європейська, на укр ринок скоріш за все піде така сама за вийнятком деяких опцій. Доречі, багато їздив на Кузі, Куга мені подобається значно більше.

+1-1ОТВЕТИТЬ  
Стас Стасыч  

35 тисяч євро??? Ця модель ніколи дорожче 30 тисяч не коштувала. Дивний відгук. Це авто про економію. Коштує дешево та витрата пального на низькому рівні

+7ОТВЕТИТЬ  
3xcool  

Стас Стасыч, згоден абсолютно. Тут на сайті вказано, що топова комплектація 28.500. А це ніяк не 35. Різниця в 6.5 тисяч це дуже багато для цього класу авто. До того ж і сам відгук написаний нібито з майбутнього. Машина ще не продається, а тут особа 16к наїздила. Думаю, що тут чи людина писала про дорестайл, але він так само ніколи не коштував 35к, або то просто менджер форда писав відгук, враховуючи допис про кугу...

+5ОТВЕТИТЬ  
companero  

Люди, звідки стільки агресії. Ціни на сайті можуть бути не фінальні. Якщо цікаво було звідки авто, то можна б було так і запитати, вона європейська, в Україну ще не доїхала і ціни скоріш за все вкзаані на Grandland X (попереднє авто, яке повністю інше). Я намагаюся поділитися своїм досвідом кермування. В кожного відчуття миожуть бути різні, для цього і є відгуки. У Європі вона вже є, але мало де, тому і вирішив поділитися. Не порівнюйте Grandland X та Grandland, це зовсім інша машина вже. Тепер це топ Opel. Якщо слідкуєте за новинками і бачили ціни на новий Astra, то дуже здивуєтеся, так як він за ціною дорожчий за Grandland вже у топових комплектаціях.У Європі новий Grandland починається від 20 ти євро з наслабшим ніяким двигуном. Це найдорожча комплектація з найбільш дорогим двигуном, тому вона і коштує так багато. Одна тільки опція світла LUX коштує пару тисяч.

+3-1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 2
3xcool  

Зайшов глянув відгуки автора. І о диво, за 2021-2022 роки там в нього 5 відгуків про «власні машини». Де 4 зірки отримали Пежо, Volkswagen, Skoda, Opel і лише Тойота отримала 5. І всюди написаний подібний брєд. Відгук заказуха...

+6-1ОТВЕТИТЬ  
Danubecaptain  

3xcool, після відвідування сторінки автора здалося, що все написано "з голови", оскільки такої кількості своїх автомобілів (а тут повинні бути відгуки саме про свої авто) нових моделей бути не може. Або треба одразу відзначати, що "взяв покататися у товариша в Німеччині", наприклад.

+5ОТВЕТИТЬ  
3xcool  

Danubecaptain, згоден на 100%, я про своє авто можу нормально розповісти, коли тисяч 100 наїздив, а не отак, після тест драйву. Тим паче брєд писати, порівнюючи авто з 130 км, з авто яке може мати 200 чи 300кс

-1ОТВЕТИТЬ  
Nefontan  

Дуже схоже на те, що фейковий автор, після фейкового відгуку самоліквідувався

+4ОТВЕТИТЬ  
Danubecaptain  

Nefontan, так воно, скоріше за все, і було.

+1ОТВЕТИТЬ  
Den17.  

Доброго всім дня. Хто що скаже, які рекомендації по двигуну 1,5 BHDI на 130 сил. Що по надійності, довговічності?...... Як він в роботі? Які рекомендації по сечовині, AdBlue. Слава Україні!!!

+1ОТВЕТИТЬ  
Danubecaptain  

Den17., це той, що стоїть на Грандланді? Нормальний дизель, не перефорсований - повинен ходити довго.

+2ОТВЕТИТЬ  
Стас DSM  

Сьогодні заїздив подивитися в живу, автор скоріше за все не те що не їздив а і не сидів в цьому авто ))) Авто в середній комплектації ~28500 у о. Має все необхідне для комфортного життя лед, парктроніки, сліпі зони, утримання в смузі, комбінований салон, електрокришка, ергономічні крісла, 2 дисплеї.... Але якщо порівнювати з німецькою трійкою то так - програє ....

+5ОТВЕТИТЬ  
Danubecaptain  

Стас DSM, лишається тільки порівняти ціни з "німецькою трійкою". І все стає на свої місця. А стосовно "автора" - вище вже висловились з цього приводу.

+4ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Opel Grandland: Opel Grandland: доступний флагман
Opel Grandland: доступний флагман

Opel Grandland - флагманський кросовер німецької марки і одна з найдоступніших моделей у своєму класі.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Opel

Opel Astra 2010 Opel Astra 6.600$ 2010 190.000 км
Opel Vectra 2006 Opel Vectra 5.300$ 2006 273.000 км
Opel Insignia 2016 Opel Insignia 11.250$ 2016 223.000 км
Opel Vectra 2005 Opel Vectra 4.200$ 2005 190.000 км
смотреть все
объявления