Обсуждение Opel Grandland
Grandland і раніше був дуже конкурентною пропозицією серед однокласників, а тепер оновлений взагалі виглядає супер. Да, гривневі ціни виглядають страшнувато але якщо подивитись в доларі, то об'єктивно авто виглядає прибавливо. Був колись на тест драйві доресту з дизелем на автоматі, авто нормально їхало та динаміки було достатньо. Єдина претензія в мене була до застарілого інтер'єру, але тут якраз все зробили сучасно. 100% заслуговує на увагу якщо разглядаєте купівлю авто цього сегменту
+4ОТВЕТИТЬвін дешевший своїх братів по концерну і платформі в нас. Вот це і є самий великий плюс.
+3ОТВЕТИТЬkrauler, Як повноцінний кроссовер С класу хоча і в моноприводі по ціні він дійсно хороший.
+3ОТВЕТИТЬkrauler, також сподобається тим водіям, кто ще хоче окремі маніпулятори для клімату та звуку. В плані ергономіки він практичніший за Пежо ті Сітро. Були б зараз гроші я би взяв, при наших реаліях з цінами на пальне, то витрата пального стає одним з ключових параметрів. Єдине питання до моноприводу, але за ці гроші мабуть тількі вітара та АSХ будуть 4х4, але це інший клас і зовсім інший рівень авто. Вони старому програвали, а до цього їм ну дуже далеко.
+2ОТВЕТИТЬПорадьте щодо машини. Бюджет 1,1 млн.
Розглянув майже всі варіанти, в салон ще поки не їздив. Складнощі в виборі через те, що зріст два метра.
З авто приглянув цей opel та sportage. Останній в середній комплектації в інтер'єрі виглядає ну дуже погано із своїми двома екранами. По іншим параметрам здається ок. Єдине ще ще турбує це неприкритий радіатор.
Opel виглядає чудово, але я не можу знайти інформації, чи дизельний двигун ок, та чи не буде проблем перепродати машину в перспективі, бо її майже не купляють?
alxkuzn, на сьогодняшній день замислюватись майбутнім продажем авто? Свої мінімум п'ять років воно відходить, а що буде через п'ять років - не скаже ніхто. Що стосується дизеля - він взятий у французів, які на цьому знаються - їхні дизеля одні з найкращих. На тест-драйві мені авто сподобалось (щоправда - попередник).
+3ОТВЕТИТЬalxkuzn, в мене знайомство з Грандленд відбулось в Європі, коли я там орендував авто з 1,2 бензином. Я тоді був досить приємно вражений, бо авто більш менш їхало і на той момент вже мало 80 тисяч пробігу. В плані ходових якостей та комфорту, було все ок. Але це був дорест, мабуть в цього все краще.
Також враховуйте, що по техніці спортеж зараз чи 2.0 бенз, який буде їсти в два рази більше, чи 1.6 турбо бензин на роботі. Але це справа смаку, я би обрав для себе французький дизель, бо паливо зараз дороге капєц, а витрата у Опеля буде явно в раза два менше.
По ліквідності кореєць мабуть буде ліквідніший, але витрата пального перекриє цю різницю.
Але ви берете нове авто, думайте про відчуття і емоції. По керованості і шасі європеєць буде цікавіший, але тут знову справа смаку.
Єдине якщо будете брати опель, раджу напрягтись і взяти GS, бо у грандленда ці АГР крісла були дуже комфортні і там є подушка в кріслах для високих водіїв. Крісла Опель це буде точно перевага, але спорт буде краще укомплектований в плані якихось опцій.
Я би для себе обрав європейця, мені більше подобається дизайн, шасі та зв'язка дизельного двигуна з класичним акпп, але у спорта є свої переваги, таж ліквідність, але це для мене вторичне.
Машинка стала сучаснішою=) якщо дорестайл був більш класичний, то тепер вже Grandland можна віднести навіть до молодіжних авто=) для сімї якраз. Роздумував над дорестайлом в 2021, але бачив, що вже тоді вийшов рестайл в Європі, і вирішив почекати, але не дочекався і купив кашкая в асента комплектації=) тепер навіть не знаю чи шкодую чи ні=) Дорестайловий опель дуже подобався шумкою але приборна панель не подобалась взагалі( тепер вже значно краще=) і айсін в опеля це великий плюс! але кашкай по безпеці краще виступає=) правда варіатор, але як на мене їде дуже добре і комфортно=) думаю проблем з ним не повинно бути=) Але Grandland дуже недооцінений автомобіль( по суті це 3008 в меншій комплектації і дешевший, але загалом дуже конкурентний. До цього їздив на Suzuki sx4 2019 року то сузукі по комфорту і близько не стоїть біля опеля чи кашкая.
+5ОТВЕТИТЬOpel продавши швидко всі свої топ комплектаціі 22 року вирішив, що він вже завоював ринок і GS комплектацію зробив гірше, підняв на неї ціну в 23 році на $1000, і зробив ще одну топ комплектацію яка дорожче на 150 тис. грн. ніж друга. Після цього як для мене він помер як варіант для купівлі.
+1-1ОТВЕТИТЬDennisUa, ціни на 23 модельний рік піднімають всі автовиробники, тому тут нічого дивного, стандартна практика, так само у ніссан форд і кіа зараз підняли в середньому на 30-40к на машини.
Перечитваши ваш коментар, стало цікаво і я зайшов подивився на комплектації.
Так в гс прибрали алькантару і поставили тканину з шкірою але тепер задня ляда з електропироводом в базі. Прибрали можливість замовити матричні фари в цю комплектацію це звісно обмежу. Але вони додали топову комплектацію GS Pack.
На перший погляд то додали шкіру, матричні фари в базу, повний обігрів лобового, вентиляцію сидінь, підігрів задніх та камери 360. На мою думку це нормальний такий пакет за 150к.
Доброго всім дня. Хто що скаже, які рекомендації по двигуну 1,5 BHDI на 130 сил. Що по надійності, довговічності?...... Як він в роботі? Які рекомендації по сечовині, AdBlue. Слава Україні!!!
+1ОТВЕТИТЬDen17., які можуть бути рекомендації? Обкатати без вдавлювання тапка в підлогу, не заливати в бак невідому рідину у вигляді "дешевої соляри" - і буде вам щастя.
+2ОТВЕТИТЬDen17., Danubecaptain все вам вірно сказав. Це досить сучасний та нідійний двигун.Ставиться на всю сучасну лінійку + комерційну лінійку, шо є великим плюсом. Якихось суттєвих проблем за ним не спостерігалось, по дрібниці може турбувати, але по дрібниці вас може турбувати будь який двигун. Він ставиться і на більш великі авто, такі як 5008.
Якщо порівнювати його з бензиновими 1.4 TSI, 1.2 TCE, 1.5 Ecoboost та іншими сучасними бензиновими турбомоторами, то він буде надійніший, але до усього треба відноситись з головою. Пальне якісне, ТО раз в 10к проходити. Так загалом двигун нормальний, французи вміють робити дизеля.
Якщо брати той факт, що з дизельним двигуном зараз загалом варіантів дуже мало, то двигун виглядає вельми привабливо. Але варто зазначити, що це 130 сил і це дизель, не треба від нього чекати динаміки на рівні Golf R. Він буде ваз возити, буде це робити комфортно і економити ваші гроші витратою палива.
Героям Слава!
Дуже дякую всім за повні відповіді та змістовні рекомендації!!! Приємно, що відписали!!! Мирного нам неба!!!
+5ОТВЕТИТЬХто купувал цю запальничку на 1.6 турбо бензин. Будь ласка відпишіть що у вас по розходу у місті. Дизель ну дуже сумно їде, бензин на 165 кобил обіцяє весело їхати (як для свого класу), але заявлені 9.8 л. по місту дуже лякають
ОТВЕТИТЬ